Jak na Instagram: Kolik sdílet hodnotného obsahu a kdy prodávat?
Všichni bychom chtěli, aby každé naše video bylo virál, který strhne statisíce fanoušků a vyprodá nám sklady nebo kapacity. Tak to bohužel nefunguje. Za velkou komunitou je obvykle hodně práce. Dnes si ukážeme, jak si nastavit růstovou strategii, která vám u videí na Instagramu zvýší dosahy, abyste získali nové sledující, kterým následně prodáte.
Návod, jak odstranit falešné sledující na Instagramu
Všichni bychom chtěli, aby každé naše video bylo virál, který strhne statisíce fanoušků a vyprodá nám sklady nebo kapacity. Tak to bohužel nefunguje. Za velkou komunitou je obvykle hodně práce. Dnes si ukážeme, jak si nastavit růstovou strategii, která vám u videí na Instagramu zvýší dosahy, abyste získali nové sledující, kterým následně prodáte.
3 tipy, jak zvýšit dosah na Instagramu a získat nové sledující
Všichni bychom chtěli, aby každé naše video bylo virál, který strhne statisíce fanoušků a vyprodá nám sklady nebo kapacity. Tak to bohužel nefunguje. Za velkou komunitou je obvykle hodně práce. Dnes si ukážeme, jak si nastavit růstovou strategii, která vám u videí na Instagramu zvýší dosahy, abyste získali nové sledující, kterým následně prodáte.
Prodejní dovednosti na Instagramu: Vyhněte se 4 častým chybám
V tomto článku s vámi chci sdílet svoji cestu, jak se ze mě stal expert na strategii na sociálních sítích, prodejní komunikaci a přirozený prodej na Instagramu. Dozvíte se, jak jsem se od práce v korporátu dostala až k založení Prodejní akademie, kde vás učím, jakým způsobem mluvit o svém produktu směrem k ideálním klientům, aby vaše tvorba opravdu nesla ovoce.
Jak zaujmout klienta? Naučte se efektivní techniky prodeje na Instagramu
V tomto článku s vámi chci sdílet svoji cestu, jak se ze mě stal expert na strategii na sociálních sítích, prodejní komunikaci a přirozený prodej na Instagramu. Dozvíte se, jak jsem se od práce v korporátu dostala až k založení Prodejní akademie, kde vás učím, jakým způsobem mluvit o svém produktu směrem k ideálním klientům, aby vaše tvorba opravdu nesla ovoce.
Tajemství úspěšného prodeje na Instagramu: Prodejní strategie, které fungují
V tomto článku s vámi chci sdílet svoji cestu, jak se ze mě stal expert na strategii na sociálních sítích, prodejní komunikaci a přirozený prodej na Instagramu. Dozvíte se, jak jsem se od práce v korporátu dostala až k založení Prodejní akademie, kde vás učím, jakým způsobem mluvit o svém produktu směrem k ideálním klientům, aby vaše tvorba opravdu nesla ovoce.
Úspěšný prodej na Instagramu: Prodejní argumenty místo slibů
V tomto článku s vámi chci sdílet svoji cestu, jak se ze mě stal expert na strategii na sociálních sítích, prodejní komunikaci a přirozený prodej na Instagramu. Dozvíte se, jak jsem se od práce v korporátu dostala až k založení Prodejní akademie, kde vás učím, jakým způsobem mluvit o svém produktu směrem k ideálním klientům, aby vaše tvorba opravdu nesla ovoce.
Soukromé příspěvky na Instagramu: Jak ovlivňují osobní značku?
V tomto článku s vámi chci sdílet svoji cestu, jak se ze mě stal expert na strategii na sociálních sítích, prodejní komunikaci a přirozený prodej na Instagramu. Dozvíte se, jak jsem se od práce v korporátu dostala až k založení Prodejní akademie, kde vás učím, jakým způsobem mluvit o svém produktu směrem k ideálním klientům, aby vaše tvorba opravdu nesla ovoce.
Nákupní proces zákazníků na Instagramu: Realita nákupního chování v roce 2024
V tomto článku s vámi chci sdílet svoji cestu, jak se ze mě stal expert na strategii na sociálních sítích, prodejní komunikaci a přirozený prodej na Instagramu. Dozvíte se, jak jsem se od práce v korporátu dostala až k založení Prodejní akademie, kde vás učím, jakým způsobem mluvit o svém produktu směrem k ideálním klientům, aby vaše tvorba opravdu nesla ovoce.
Jak prodávat na Instagramu: Proměňte svůj profil z encyklopedie na efektivní prodejní nástroj
V tomto článku s vámi chci sdílet svoji cestu, jak se ze mě stal expert na strategii na sociálních sítích, prodejní komunikaci a přirozený prodej na Instagramu. Dozvíte se, jak jsem se od práce v korporátu dostala až k založení Prodejní akademie, kde vás učím, jakým způsobem mluvit o svém produktu směrem k ideálním klientům, aby vaše tvorba opravdu nesla ovoce.
Moje cesta k přirozenému prodeji na Instagramu a vytvoření Prodejní akademie
V tomto článku s vámi chci sdílet svoji cestu, jak se ze mě stal expert na strategii na sociálních sítích, prodejní komunikaci a přirozený prodej na Instagramu. Dozvíte se, jak jsem se od práce v korporátu dostala až k založení Prodejní akademie, kde vás učím, jakým způsobem mluvit o svém produktu směrem k ideálním klientům, aby vaše tvorba opravdu nesla ovoce.
Prodej na Instagramu: Jaké prodejní strategie fungují dnes
V tomto článku s vámi chci sdílet svoji cestu, jak se ze mě stal expert na strategii na sociálních sítích, prodejní komunikaci a přirozený prodej na Instagramu. Dozvíte se, jak jsem se od práce v korporátu dostala až k založení Prodejní akademie, kde vás učím, jakým způsobem mluvit o svém produktu směrem k ideálním klientům, aby vaše tvorba opravdu nesla ovoce.
Jak lépe dělat přežilou strategii cold calling neboli oslovování studených kontaktů
Štve vás oslovování studených kontaktů, tzv. cold calling, ale nevíte, jak ho dělat lépe? Naučím vás účinnější strategie k získávání klientů.
Funkční prodejní strategie: 5 tipů, jak používat urgenci v prodeji
Zjistěte, jak používat urgence v prodeji a zvyšte tak výrazně efektivitu svých prodejních strategií.
4 tipy, jak vytvářet příspěvky na Instagram, které prodávají
Co jsem na svojí cestě k úspěšnému obsahovému marketingu za posledních 3,5 roku dělala špatně? Ukážu vám své čtyři instagramové příspěvky, kde odhalím zásadní marketingové chyby a rovnou vysvětlím, jak bych příspěvky dnes udělala jinak.

Přihlas se k newsletteru
…a už ti nic neuteče! Chceš ještě více prodejních tipů a vědět jako první o všem, co se v mém zákulisí šustne? Zásobovat tě budu každých 14 dní a nudit se spolu rozhodně nebudeme. Pokud chceš proniknout hluboko do světa prodejních dovedností, jsi na správném místě!