Tvůj kompas k nezapomenutelným kampaním!
Kampaně Strategicky
online program
Nauč se prodávat strukturovaně v prodejních kampaních bez přehlcení, stresu s jasným cílem a efektivními nástroji!
Čteš tyto řádky, protože…
👉🏻 Jsi expert, odborník a záleží ti na kvalitě tvých produktů
a) Kampaně máš teprve před sebou a víš, že je chceš podchytit od začátku strukturovaně a strategicky, nechceš čekat na zázraky. Napadá tě: „Vždyť o tom nic nevím a je toho tolik?! Jak se mám připravit?“
b) Máš za sebou několik kampaní, které dosud nesplnily všechna tvá očekávání. Cíle nebyly naplněny, energie odešla a motivace pouštět se do další kampaně jakbysmet. Napadá tě: „Má to vůbec cenu? Možná na ty kampaně nejsem…“
c) Kampaně tě baví! Prodej máš v krvi a víš, že výsledky máš jisté. Zároveň si ale uvědomuješ, že jsi tak trochu chaotik, všechno připravuješ na poslední chvíli a napadá tě „Co kdybych vnesl/a do kampaní strategii a znásobil/a své prodejní výsledky?“
Co kdybys místo toho…
💡Přesně věděl/a, jak se na takovou kampaň připravit a jaké všechny aktivity skutečně obnáší od A do Z?
💡 Znal/a prodejní strategie, které můžeš v kampani využít a znásobit si tak své prodejní výsledky bez zbytečného ždímání energie, kterou už na konci prodeje nemáš?
💡 Měl/a v rukávu funkční nástroje, šablony a ukázky, díky kterým žádný materiál pro tvoji příští kampaň nebudeš muset tvořit od začátku?
💡Zjistil/a proč ti předchozí prodeje vázly a na čem skutečně stojí a padá výsledek prodejní kampaně!
Kdo jsem?
Moje jméno je Tereza Kassasová a jsem Sales & Business Mentor pro ambiciózní podnikatelky v onlinu.
Prodej mě baví. Učím klienty zásady prodejní komunikace tak, aby byli schopni srozumitelně předat hodnotu svého produktu publiku a aktivovat klienty, kteří jsou už připraveni nakoupit.
Sama mám za sebou 11 kampaní a několika desítkami úspěšných kampaní jsem provedla své srdcové klienty. Když jsem zjistila, že moje principy a prodejní nástroje fungují, rozhodla jsem se své know-how šířit mezi větší komunitu.
Kampaně nejsou těžké, těžké si je jen sami děláme. Pokud se je naučíš strategicky vést, bude pro tebe každá další kampaň zábava!
Chceš se to naučit?
Představuji ti online program
Kampaně Strategicky
👉🏻 Skupinový program, kde se naučíš vést prodejní kampaně strategicky a využít potenciál tvého publika na maximum bez vyhoření a stresu!
👉🏻 V rámci prvního běhu programu absolvuješ 7 týdnů aktivních prodejních tréninků, kde tě vezmu za oponu svých úspěšných kampaní.
👉🏻 Protože víme, že informace není transformace, veškeré know-how, které dostaneš budeš mít šanci implementovat do praxe. Po každém setkání dostaneš k dispozici nejen záznam setkání s prezentací, ale především šablony, skripty, tabulky a plány pro tvoji příští kampaň.
👉🏻 Tohle není jen další kurz, kde ti řeknu, že je potřeba prodávat. Nasdílím s tebou konkrétní strategii, časovou osu, plán obsahu, šablony prodejních stránek i prodejního webináře.
Tvoje úspěšná kampaň v 7 krocích
TÝDEN 1 LÁKAVÁ NABÍDKA 🌶️ 28.11. 2023
Příprava nabídky tvého produktu od A do Z. Toto je část, na kterou spousta podnikatelů zapomíná a proto se jim nedaří úspěšně prodávat. Na konci tohoto kroku budeš umět prodávat svou nabídku i ze spaní!
TÝDEN 2 TĚLO NABÍDKY 🎯5.12. 2023
Zreviduj formu nabídky tak, aby zapadla do tvého portfolia jako ulitá! Dokážeš ji modifikovat tak, aby motivovala klienty k nákupu? Nebo je zaměnitelná s jiným produktem? Jak bude vypadat podpora? Struktura? Přístup? V těchto bodech musíme mít jasno, než začneme prodávat.
TÝDEN 3 PŘÍPRAVA TVÉ KAMPANĚ 👀 12.12. 2023
Načasování a plánování. To je oč tu běží. Pokud se dozvíš CO, JAK A KDY naplánovat, máš napůl vyhráno. Spousta podnikatelů neví, jaké aktivity ve skutečnosti prodejní kampaň obnáší a proto jsou jejich kampaně chaotické a plné stresu. Dostaneš časomíru a ukážeme si, jak celý proces plánovat a co si připravit.
TÝDEN 4 POZVÁNKA NA PÁRTY 🌹2.1. 2024
V této části si ukážeme, jaký obsah a prodejní strategii využít pro maximální pozornost a registrace na tvůj prodejní event (Webinář, Masterclass, Trénink). Čím více relevantních kontaktů dostaneme na event, tím větší konverze můžeme očekávat! Jak pracovat s waitlistem? Dozvíš se zde!
TÝDEN 5 HLAVNÍ PŘEDSTAVENÍ 💃🏻 9.1. 2024
Jak vést prodejní webinář? Jak předat hodnotu, ale stále motivovat k nákupu? Jakých nejčastějších chyb si všímám u podnikatelů, kteří vedou prodejní webináře a jaký skript je ideální pro prodejní část? Dozvíš se zde!
TÝDEN 6 AFTER PARTY 💸 16.1. 2024
Začínáme prodávat! Jaký obsah si připravit? Jaké prodejní nástroje využít pro maximalizaci zisku? Jak komunikovat s účastníky eventu? Jakou urgenci zvolit s ohledem na formu produktu? Jak prodávat reference a strukturu produktu? Dozvíš se zde!
TÝDEN 7 LESSONS LEARNED 🙏🏻 23.1. 2024
V posledním týdnu se zaměříme na nejčastější chyby, které během kampaní u dalších tvůrců (i u svého minulého já vidím). Řekneme si, jak se jim vyvarovat a jakým způsobem hodnotit výsledky kampaně.
REFERENCE KLIENTKY:
„12 klientů v první kampani„
„Kampaň dopadla nad má očekávání. Kurz v prvním běhu jsem zaplnila 12 úžasnými ženami! Říkala jsem si, že když tam budu mít 3 lidi na začátek, tak to bude fajn. Toto jsem nečekala.
Co se mě těší? Že jsem program zaplnila lidmi, kteří jsou opravdu moje cílovka. Jsou to klienti, kteří vystupují jako tvůrci, kteří chtějí něco změnit a za to jsem ráda. Terce bych chtěla poděkovat za profesionální vedení. Dala mi konkrétní strategie a možnosti co se dá v kampani dělat, aby člověk dosáhl výsledku. Celkově mě podpora strategie uklidnila a cítila jsem se v bezpečí.“
Průvodce Johanka
průvodce tarotem a expert na práci s temnotou
Co všechno je součástí programu?
🔥 7 NADUPANÝCH ŽIVÝCH SETKÁNÍ
budeme se scházet každé úterý od 14:00!
🔥 PODPŮRNÁ FACEBOOKOVÁ SKUPINA
interakce s ostatními členy programu – můžeš se zeptat na jakýkoliv dotaz ohledně prodejních kampaní
🔥 PODPŮRNÉ MATERIÁLY A ŠABLONY
v rámci programu dostaneš nespočet šablon (na prodejní emaily, na prodejní stránky), skriptů (rozhovory s klienty, definice nabídky) a plánů (časová osa s úkoly, formulář na vyhodnocení kampaně, kalendář obsahu na sítě v rámci kampaně)
🔥 ČLENSKÁ SEKCE
po skončení programu nahrajeme všechny materiály do členské sekce a dáme ti přístup!
SPECIÁLNÍ CENA PRO MÉ KLIENTY PLATÍ JEŠTĚ
Dny
:
Hodiny
:
Minuty
:
Vteřiny
SPECIÁLNÍ CENA PRO ČLENY PROGRAMŮ
Co všechno je součástí programu?
🙏🏻 7 nadupaných živých lekcí (60 minut)
🙏🏻 Podpůrná FB skupina
🙏🏻 Interaktivní šablony a materiály
🙏🏻 časová osa pro plánování kampaně
🙏🏻 obsahový plán pro publikaci během kampaně
🙏🏻 formulář pro efektivní vyhodnocení kampaně
19 999,-
11 999,-
NEBO NA SPLÁTKY
3 × 6 666,-
3 × 3 999,-
MOŽNÁ TI TEĎ BĚŽÍ HLAVOU…
“Ale Teri, já už jsem několik kampaní zkoušela a nevím, zda mám zkoušet další. Investuji spoustu energie, která se nevrací a nikdo mi doteď neřekl, co s tím…“
Moje odpověď:
Rozumím. Za mnou chodí spousta klientů, kteří si myslí, že prodávají v kampani. Při hlubší analýze ale zjistíme, že tomu tak doopravdy není. Kampaně nejsou o štěstí, ani náhodě.
Jak napsala jedna z mých úžasných klientek napsala po sestavení plánu kampaně toto: „Doteď jsem si myslela, že vedu kampaně. To jsem se pletla! Konečně mám plán!“
REFERENCE KLIENTEK:
„Nejlepší kampaň: 24 klientů v programu!“
„Poslední kampaň, kterou jsem vedla na jeden ze svých pilotních programů dopadla skvěle!
Prodávala jsem delší časový úsek, ale i tak musím říct, že mě bavila. Veděla jsem, co a jak sdílet, abych zaujala publikum. Věděla jsem, jakým způsobem s mou komunitou komunikovat, aby pochopili, o čem je program, který jim nabízím a jakou má hodnotu. Do programu nakonec vstoupilo 24 žen, což je zatím můj nejlepší výsledek!“
Monika Věžníková
specialistka na stravování se zaměřením na zdravé střevo
PŘEDSTAV SI, ŽE…
🔥 Budeš přesně vědět, na co se při další kampani zaměřit, abys měl/a výsledky!
🔥 Pochopíš, jak se na kampaň připravit a užít si ji bez zbytečného zmatkování a stresu!
🔥 Uvědomíš si, kde jsi doteď dělal/a chyby a co ti pomůže v příští kampani uhodit hřebíček na hlavičku!
🔥 Dostaneš skvělé nástroje, díky kterým už nikdy nebudeš muset tvořit obsah od nuly!
NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY K PROGRAMU
Kdy začínáme a kde se budeme potkávat?
Program začíná 28.11. a potkávat se budeme na Google Meet každé úterý odpoledne ve 14:00.
Jaká další forma podpory bude k dispozici?
Dostaneš přístup do uzavřené FB skupiny, kde tě budu až do skončení programu podporovat a odpovídat na dotazy.
Jaké materiály v rámci programu dostanu?
Jedná se o aktivní běh programu. To znamená, že všechny materiály i záznamy společných callů s prezentacemi dostaneš na disk. Po skončení programu je přesuneme do členské sekce.
Jak dlouho mi materiály i přístupy zůstanou?
Materiály i přístupy k záznamům ti zůstanou na dobu neurčitou. Nejsou časově omezené.
Jak dlouho budu mít přístup k podpoře ve FB skupině?
Aktivní podporu ve FB skupině budeš mít k dispozici na konce ledna 2024.