Tvůj kompas k nezapomenutelným kampaním!

Kampaně Strategicky

online program

Nauč se prodávat strukturovaně v prodejních kampaních bez přehlcení, stresu s jasným cílem a efektivními nástroji!

Čteš tyto řádky, protože…

👉🏻 Jsi expert, odborník a záleží ti na kvalitě tvých produktů

a) Kampaně máš teprve před sebou a víš, že je chceš podchytit od začátku strukturovaně a strategicky, nechceš čekat na zázraky. Napadá tě: „Vždyť o tom nic nevím a je toho tolik?! Jak se mám na to připravit?“

b) Máš za sebou několik kampaní, které dosud nesplnily všechna tvá očekávání. Cíle nebyly naplněny, energie odešla a motivace pouštět se do další kampaně jakbysmet. Napadá tě: „Má to vůbec cenu? Možná na ty kampaně nejsem…“

c) Kampaně tě baví! Prodej máš v krvi a víš, že výsledky máš jisté. Zároveň si ale uvědomuješ, že jsi tak trochu chaotik, všechno připravuješ na poslední chvíli a napadá tě „Co kdybych vnesl/a do kampaní strategii a znásobil/a své prodejní výsledky?“

 

Co kdybys místo toho…

💡Přesně věděl/a, jak se na takovou kampaň připravit a jaké všechny aktivity skutečně obnáší od A do Z?

💡 Znal/a prodejní strategie, které můžeš v kampani využít a znásobit si tak své prodejní výsledky bez zbytečného ždímání energie, kterou už na konci prodeje nemáš?

💡 Měl/a v rukávu funkční nástroje, šablony a ukázky, díky kterým žádný materiál pro tvoji příští kampaň nebudeš muset tvořit od začátku?

💡Zjistil/a proč ti předchozí prodeje vázly a na čem skutečně stojí a padá výsledek prodejní kampaně!

Kdo jsem?

Moje jméno je Tereza Kassasová a jsem Sales & Business Mentor pro ambiciózní podnikatelky v onlinu.

Prodej mě baví. Učím klienty zásady prodejní komunikace tak, aby byli schopni srozumitelně předat hodnotu svého produktu publiku a aktivovat klienty, kteří jsou už připraveni nakoupit.

Sama mám za sebou 14 kampaní a několika desítkami úspěšných kampaní jsem provedla své srdcové klienty. Když jsem zjistila, že moje principy a prodejní nástroje fungují, rozhodla jsem se své know-how šířit mezi větší komunitu.

Kampaně nejsou těžké, těžké si je jen sami děláme. Pokud se je naučíš strategicky vést, bude pro tebe každá další kampaň zábava!

Chceš se to naučit?

Představuji ti online program

Kampaně Strategicky

👉🏻 Skupinový program, kde se naučíš vést prodejní kampaně strategicky a využít potenciál tvého publika na maximum bez vyhoření a stresu!

👉🏻 V rámci upgradované verze programu absolvuješ 7 modulů aktivních prodejních tréninků, kde tě vezmu za oponu svých úspěšných kampaní. 

👉🏻 Protože víme, že informace není transformace, veškeré know-how, které dostaneš budeš mít šanci implementovat do praxe. Po každém setkání dostaneš k dispozici nejen záznam setkání s prezentací, ale především šablony, skripty, tabulky a plány pro tvoji příští kampaň.

👉🏻 Tohle není jen další kurz, kde ti řeknu, že je potřeba prodávat. Nasdílím s tebou konkrétní strategii, časovou osu, plán obsahu, šablony prodejních stránek i prodejního webináře.

  REFERENCE KLIENTKY:
„Do mého kurzu vstoupilo 45 účastníků, na živý webinář se přihlásilo 653 lidí.

Měla jsem dobrou zkušenost s prodejem levných produktů, jen se mi nedařilo opakovat úspěšně kampaně a potřebovala jsem najít strukturu, jak prodávat dražší produkty.

Velmi se mi líbil časový rámec, ukázala jsi nám krok za krokem jak postupovat. Skvělá byla šablona prodejního webináře, která mi neskutečně pomohla v přípravě prvního webináře. Detailní šablony na e-maily jsem nikde jinde neviděla a usnadnily mi přípravy. Natočila jsem i své první reels v rámci pozvánek na webinář.

Zaujal mě tvůj přístup prodeje po dobu 10 dní. I díky tomu do mého kurzu vstoupilo 45 účastníků. Nakonec jsem otevřela dvě skupiny kurzu. Jednu vyloženě pro paní učitelky mateřských školek. 

Počet přihlášených byl nad očekávání a těším se, co dokážu příště, když mám k ruce tak úžasné materiály.

Doporučuji všem, kdo dělá kampaně a je z nich stále vyčerpaný. Struktura a materiály v programu jsou k nezaplacení.

Mgr. Magda Olšinská

speciální pedagog, autorka projektu Vlastním tempem: inspirace pro rodiče dětí s obtížemi ve vývoji

Tvoje úspěšná kampaň v 7 krocích

MODUL 1 NEODOLATELNÁ NABÍDKA
Příprava nabídky tvého produktu od A do Z. Toto je část, na kterou spousta podnikatelů zapomíná a proto se jim nedaří úspěšně prodávat. Na konci tohoto kroku budeš umět prodávat svou nabídku i ze spaní!

MODUL 2 TĚLO PRODUKTU
Zreviduj formu nabídky tak, aby zapadla do tvého portfolia jako ulitá! Dokážeš ji modifikovat tak, aby motivovala klienty k nákupu? Nebo je zaměnitelná s jiným produktem? Jak bude vypadat podpora? Struktura? Přístup? V těchto bodech musíme mít jasno, než začneme prodávat.

MODUL 3 PŘÍPRAVA TVÉ KAMPANĚ
Načasování a plánování. To je oč tu běží. Pokud se dozvíš CO, JAK A KDY naplánovat, máš napůl vyhráno. Spousta podnikatelů neví, jaké aktivity ve skutečnosti prodejní kampaň obnáší a proto jsou jejich kampaně chaotické a plné stresu. Dostaneš časomíru a ukážeme si, jak celý proces plánovat a co si připravit.

MODUL 4 POZVÁNKA NA PÁRTY 
V této části si ukážeme, jaký obsah a prodejní strategii využít pro maximální pozornost a registrace na tvůj prodejní event (Webinář, Masterclass, Trénink). Čím více relevantních kontaktů dostaneme na event, tím větší konverze můžeme očekávat! Jak pracovat s waitlistem? Dozvíš se zde!

MODUL 5 HLAVNÍ PŘEDSTAVENÍ 
Jak vést prodejní webinář? Jak předat hodnotu, ale stále motivovat k nákupu? Jakých nejčastějších chyb si všímám u podnikatelů, kteří vedou prodejní webináře a jaký skript je ideální pro prodejní část? Dozvíš se zde!

MODUL 6 AFTER PARTY
Začínáme prodávat! Jaký obsah si připravit? Jaké prodejní nástroje využít pro maximalizaci zisku? Jak komunikovat s účastníky eventu? Jakou urgenci zvolit s ohledem na formu produktu? Jak prodávat reference a strukturu produktu? Dozvíš se zde!

MODUL 7 LESSONS LEARNED
V sedmém modulu se zaměříme na nejčastější chyby, které během kampaní u dalších tvůrců (i u svého minulého já vidím). Řekneme si, jak se jim vyvarovat a jakým způsobem hodnotit výsledky kampaně.

MODUL 8 DOWNSELL STRATEGICKY
V posledním modulu se zaměříme na maximální potenciál kampaně – prodej downsellu. Co downsell je? Jak může vypadat? Jak ho zařadit do strategie po uzavření košíku hlavního produktu? Dozvíš se zde.

  REFERENCE KLIENTKY:
„12 klientů v první kampani!

„Kampaň dopadla nad má očekávání. Kurz v prvním běhu jsem zaplnila 12 úžasnými ženami! Říkala jsem si, že když tam budu mít 3 lidi na začátek, tak to bude fajn. Toto jsem nečekala.

Co se mě těší? Že jsem program zaplnila lidmi, kteří jsou opravdu moje cílovka. Jsou to klienti, kteří vystupují jako tvůrci, kteří chtějí něco změnit a za to jsem ráda. Terce bych chtěla poděkovat za profesionální vedení. Dala mi konkrétní strategie a možnosti co se dá v kampani dělat, aby člověk dosáhl výsledku. Celkově mě podpora strategie uklidnila a cítila jsem se v bezpečí.“

Průvodce Johanka

průvodce tarotem a expert na práci s temnotou

Co všechno je součástí programu?

🔥 8 NADUPANÝCH MODULŮ

praktické know how a konkrétními příklady

🔥 ČASOVÁ OSA V NOTION

všechny klíčové aktivity kampaně na jednom místě! CO, KDY JAK A PROČ? Přehledně v Notion šabloně

🔥 PODPŮRNÉ MATERIÁLY A ŠABLONY

v rámci programu dostaneš nespočet šablon (na prodejní emaily, na prodejní stránky), skriptů (rozhovory s klienty, definice nabídky) a plánů (časová osa s úkoly, formulář na vyhodnocení kampaně, kalendář obsahu na sítě v rámci kampaně)

Co všechno je součástí?

🙏🏻 8 nadupaných modulů ve členské sekci

🙏🏻 Interaktivní šablony a materiály (šablony na emaily a příspěvky na sociální sítě)

🙏🏻 časová osa pro plánování kampaně s konkrétními daty a úkoly

🙏🏻 obsahový plán pro publikaci během kampaně na sociální sítě

🙏🏻 formulář pro efektivní vyhodnocení kampaně s konkrétními parametry a doporučeními pro zlepšení v dalším běhu

 Cena programu:

25 000,- vč. DPH

PLATBA V EUR

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

NEBO NA SPLÁTKY

3 × 8 333,- vč. DPH

  REFERENCE KLIENTKY:
5 prodejů ihned první den kampaně!

Byla jsem v SMA i v PA a dlouho jsem přemýšlela o dalším programu od Tebe. Jak jsi otevřela Kampaně strategicky, tak jsem do toho hned šla. Věděla jsem, že se chci naučit, jak dělat kampaně.

Mojí hlavní motivací byly šablony a materiály, které jsou k dispozici. A taky to, že budu vědět, co mám kdy dělat. Kdy je potřeba dělat webinář, jaké použít prodejní argumenty, jak na e-mailing. Věděla jsem, že nástroje budou fungovat a tak se i stalo.

Nejvíc mi pomohla časová osa. Je v ní jasně dané, kdy má člověk co udělat. Což mě udržovalo pořád v režimu přípravy. Časová osa byla skvělý a jednoduchý nástroj, který jsem si i přizpůsobila pro vlastní účely. I díky ní jsem si kampaň opravdu užila.

Spustila jsem reklamu na webinář, náklady na reklamu se mi díky upsellu pokryly během pár dní. Navýšila jsem si i databázi o nové kontakty. Na webinář ve FB skupině se mi přihlásilo 650 lidí. Většina lidí se přidala těsně před webinářem. Webinář jsem měla připravený podle šablony. Program si zakoupilo 9 lidí, přičemž můj cíl byl 5, takže jsem velmi spokojená.

Díky tomu, že jsem měla vše připravené, tak jsem během kampaně nepocítila takový stres a vím, že s každou další kampaní to bude lepší a lepší, protože budu už i recyklovat vytvořené materiály. Už teď se těším na příští kampaň, až budu materiály opět využívat. 

Program je určitě skvělý pro někoho, kdo už má nějaký produkt vytvořený, má i komunitu a chce jasné a konkrétní kroky, které musí udělat. Okukování moc nefunguje, určitě je potřeba jít do backgroundu.

Petra Hůlková

specialistka na sociální sítě

Jak to vypadá uvnitř Kampaní?

MOŽNÁ TI TEĎ BĚŽÍ HLAVOU…

“Ale Teri, já už jsem několik kampaní zkoušela a nevím, zda mám zkoušet další. Investuji spoustu energie, která se nevrací a nikdo mi doteď neřekl, co s tím…“

Moje odpověď:
Rozumím. Za mnou chodí spousta klientů, kteří si myslí, že prodávají v kampani. Při hlubší analýze ale zjistíme, že tomu tak doopravdy není. Kampaně nejsou o štěstí, ani náhodě.

Jak napsala jedna z mých úžasných klientek po sestavení plánu kampaně toto: „Doteď jsem si myslela, že vedu kampaně. To jsem se pletla! Konečně mám plán!“

  REFERENCE KLIENTEK:
„Nejúspěšnějsí kampaň: 24 klientek v programu!“

„Poslední kampaň, kterou jsem vedla na jeden ze svých pilotních programů dopadla skvěle! 

Prodávala jsem delší časový úsek, ale i tak musím říct, že mě bavila. Veděla jsem, co a jak sdílet, abych zaujala publikum. Věděla jsem, jakým způsobem s mou komunitou komunikovat, aby pochopili, o čem je program, který jim nabízím a jakou má hodnotu. Do programu nakonec vstoupilo 24 žen, což je zatím můj nejlepší výsledek!“

Monika Věžníková

specialistka na stravování se zaměřením na zdravé střevo

Co říkají klienti, kteří prodávají podle schématu mých kampaní?

PŘEDSTAV SI, ŽE…

🔥 Budeš přesně vědět, na co se při další kampani zaměřit, abys měl/a výsledky!

🔥 Pochopíš, jak se na kampaň připravit a užít si ji bez zbytečného zmatkování a stresu!

🔥 Uvědomíš si, kde jsi doteď dělal/a chyby a co ti pomůže v příští kampani uhodit hřebíček na hlavičku!

🔥 Dostaneš skvělé nástroje, díky kterým už nikdy nebudeš muset tvořit obsah od nuly!

NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY K PROGRAMU

Co se stane, když program zakoupím?

Do emailu ti přijdou přístupové údaje do členské sekce a ty můžeš začít využívat veškeré materiály a začít prodávat!

Jak dlouho mi materiály i přístupy zůstanou?

Materiály i přístupy k záznamům ti zůstanou po dobu 2 let od zakoupení programu.


Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

Platba na splátky

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.