Návod 7-denní konverzní prodejní strategii!
Cash Injekce
online program
Nauč se prodávat strategicky evergreenově.
Bez reklam, velkých prodejních kampaní a pasivních funnelů!
Čteš tyto řádky, protože…
👉🏻 Jsi expert, odborník a záleží ti na kvalitě tvých produktů
👉🏻 Máš komunitu a víš, že si nepotřebuješ složitě získavat jejich důvěru
👉🏻 Je ti jasné, že prodejní strategie je jedním z ústředních pilířů úspěchu pro tvé online podnikání
👉🏻 Mezi aktivními kampaněmi a pasivními funnely by se ti hodilo navýšit cash-flow, ale netušíš jak na to s co nejmenším úsilím a strategicky
👉🏻 Hlavou se ti honí „K čemu mám sledující vést?“ „Jak mám prodávat?“ „To mám jen namátkou sdílet reference?“
👉🏻 Chceš se naučit jednoduchou 7-denní konverzní strategii, díky které můžeš své prodeje opakovaně navyšovat v tzv. „období sucha“
👉🏻 Toužíš po materiálech, které jsou ověřené, následují základní principy nákupní psychologie a nemusíš je dlouhé hodiny tvořit a složitě nad nimi přemýšlet
Co kdybys místo toho…
💡Přesně věděl/a, jak taková strategie probíhá, jaké má základní body a co všechno obsahuje?
💡 Znal/a prodejní argumenty, na které se můžeš během prodeje zaměřit, aby skutečně dovedli připravené klienty k nákupu?
💡 Měl/a v rukávu funkční nástroje, které můžeš používat opakovaně a nemusíš je tvořit od nuly?
💡Zjistil/a jak navýšit cash-flow, získat si důvěru publika a rozšířit svoji expertízu organicky 3 jednoduchými kroky?
Kdo jsem?
Moje jméno je Tereza Kassasová a jsem Sales & Business Mentor pro ambiciózní podnikatelky v onlinu.
Prodej mě baví. Učím klienty zásady prodejní komunikace tak, aby byli schopni srozumitelně předat hodnotu svého produktu publiku a aktivovat klienty, kteří jsou už připraveni nakoupit.
Sama mám za sebou několik desítek flash-sale strategií, které mi přivedly do podnikání cash-flow a posílily důvěru publika vůči mojí expertíze. Své klienty vedu k organickým několikadenním kampaním pravidelně a proto vím, že fungují.
Pokud nechceš mezi velkými kampaněmi usnout na vavřínech a spoléhat se jen na pasivní funnely, tato svižná strategie je právě pro tebe!
Chceš se to naučit?
Představuji ti online program
Cash Injekce 💉
👉🏻 Online program, kde se naučíš vést strategicky organické mini-kampaně, naboostovat své cash-flow a přivést do svých produktů nové ideální klienty!
👉🏻 V rámci programu se můžeš těšit na 3 hlavní moduly, kde ti vysvětlím základy nákupní psychologie pro organický prodej a základní pilíře prodeje flash-sale.
👉🏻 Protože víme, že informace není transformace, veškeré know-how, které dostaneš budeš mít šanci implementovat do praxe. K dispozici ti u každého modulu budou šablony a skripty pro okamžitou realizaci.
👉🏻 Tohle není jen další kurz, kde ti řeknu, že je potřeba prodávat. Nasdílím s tebou konkrétní strategii, skripty na prodejní emaily, prodejní stories i obsah na sociální sítě!
Tvůj úspěšný flash-sale ve 3 krocích
MODUL 1 – Od povědomí k zájmu 🎯
V této části se zaměříme na to, jak tvé publikum připravit na prodej. Budu s tebou sdílet strategické postupy, které rozehřejí tvé sledující tak, aby nakupovali v moment, kdy nabídku poprvé vypustíš ven!
MODUL 2 – Od zájmu ke zvažování 🙏🏻
Ve druhém modulu se zaměříme na strategický postup začátku oficiálního prodeje. Nasdílím ti nástroje, které dovedou potenciální klienty z bodu, kdy o produkt mají zájem do bodu, kdy o něm vážně uvažují a od nákupu je dělí jen kousek.
MODUL 3 – Od zvažování k akci 💸
V posledním modulu se zabýváme poslední částí nákupního procesu: vedeme ideální klienty od námitek, zvažování a pochyb k akci – nákupu. Poslední proces trvá přesně 2 dny a já s tebou nasdílím jeho nejdůležitější principy.
Poznámka: celý proces je nasimulován tak, aby respektoval 2 základní druhy nakupujících – emocionální nákupčí a analytické nákupčí.
NABÍDKA PLATÍ DO:
Dny
:
Hodiny
:
Minuty
:
Vteřiny
Co všechno je součástí programu?
🙏🏻 3 strategické moduly
🙏🏻 skripty na prodejní emaily
🙏🏻 skripty na prodejní stories
🙏🏻 šablony a inspirace na příspěvky pro sociální sítě
Cena programu jen pro klienty KAMPANĚ STRATEGICKY
999,-
SKRIPTY NA PRODEJNÍ EMAILY 📧
Skripty na prodejní emaily, které tě provedou konverzním email marketingem od A do Z. Stačí vyplnit klíčová slova ke tvému tématu a můžeš rozesílat.
SKRIPTY NA PRODEJNÍ STORIES 💸
Prodejní stories jsou jedním z nejúčinnějších nástrojů pro prodeje. Abychom je dokázali využít naplno, musíme vědět, jak s nimi nakládat a otisknout do nich relevantní prodejní argumenty. Skripty najdeš v psané formě rozepsané do jednotlivý slidů. Doplníš klíčová slova, forma je hotová.
OBSAH NA SÍTĚ 💻
Příspěvky, které provedou tvé publikum od fáze rozehřívání až k samotnému nákupu. Příspěvky respektují načasování rozhodovacího procesu i typologii nakupujících. Už žádné „Co mám ještě napsat, aby nakoupili!“
MOŽNÁ TI TEĎ BĚŽÍ HLAVOU…
“Ale Teri, já už jsem zkoušel/a prodávat organicky. Vždy se jeví, že mají sledující zájem, ale nakonec nic nenakoupí. Pomůže mi tvůj program?“
Moje odpověď:
Rozumím. Prodeje opravdu nejsou o náhodě. Pokud se „nic moc neděje“ je to pravděpodobně proto, že chybí argumenty, nebo strategická urgence. Obojí najdeš v programu.
PŘEDSTAV SI, ŽE…
🔥 Budeš přesně vědět, na co se při dalším prodeji zaměřit, abys měl/a výsledky!
🔥 Pochopíš základní principy nákupní psychologie a nebudeš tvořit obsah nahodile
🔥 Uvědomíš si, kde jsi doteď dělal/a chyby a co ti pomůže v příštím organickém prodeji uhodit hřebíček na hlavičku!
🔥 Dostaneš skvělé nástroje, díky kterým už nikdy nebudeš muset tvořit obsah od nuly!
NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY K PROGRAMU
Co se stane, pokud program zakoupím?
Po zakoupení programu (při platbě převodem připsáním částky na účet) obbdržíš emailem údaje do členské sekce, kde všechny materiály najdeš.
Jaké materiály v rámci programu dostanu?
Dostaneš na celou rozehřívací (5 dní) a prodejní fázi (7 dní) podrobné skripty na prodejní emaily (vyplníš pouze klíčová slova), skripty na prodejní stories (vyplníš pouze klíčová slova) a obsah na příspěvky na sítě.
Jak dlouho mi materiály i přístupy zůstanou?
Materiály ti zůstanou na dobu neurčitou. Nejsou časově omezené.
V jaké fázi podnikání musím být, abych z programu vytěžil/a maximum?
Jedná se o konverzní mini-kampaň, tudíž bude nejlepší mít komunitu (roli nehraje číslo, ale míra zapojení). Pokud začínáš a komunitu teprve buduješ, nebude tento program pro tebe nejvhodnější.