Návod na 7-denní konverzní prodejní strategii!
Cash Injekce
online program
Nauč se prodávat strategicky evergreenově.
Bez reklam, velkých prodejních kampaní a pasivních funnelů!
Čteš tyto řádky, protože…
👉🏻 Jsi expert, odborník a záleží ti na kvalitě tvých produktů
👉🏻 Máš komunitu a víš, že si nepotřebuješ složitě získavat jejich důvěru
👉🏻 Je ti jasné, že prodejní strategie je jedním z ústředních pilířů úspěchu pro tvé online podnikání
👉🏻 Mezi aktivními kampaněmi a pasivními funnely by se ti hodilo navýšit cash-flow, ale netušíš jak na to s co nejmenším úsilím a strategicky
👉🏻 Hlavou se ti honí „K čemu mám sledující vést?“ „Jak mám prodávat?“ „To mám jen namátkou sdílet reference?“
👉🏻 Chceš se naučit jednoduchou 7-denní konverzní strategii, díky které můžeš své prodeje opakovaně navyšovat v tzv. „období sucha“
👉🏻 Toužíš po materiálech, které jsou ověřené, následují základní principy nákupní psychologie a nemusíš je dlouhé hodiny tvořit a složitě nad nimi přemýšlet
Co kdybys místo toho…
💡Přesně věděl/a, jak taková strategie probíhá, jaké má základní body a co všechno obsahuje?
💡 Znal/a prodejní argumenty, na které se můžeš během prodeje zaměřit, aby skutečně dovedli připravené klienty k nákupu?
💡 Měl/a v rukávu funkční nástroje, které můžeš používat opakovaně a nemusíš je tvořit od nuly?
💡Zjistil/a jak navýšit cash-flow, získat si důvěru publika a rozšířit svoji expertízu organicky 3 jednoduchými kroky?
Kdo jsem?
Moje jméno je Tereza Kassasová a jsem Sales & Business Mentor pro ambiciózní podnikatelky v onlinu.
Prodej mě baví. Učím klienty zásady prodejní komunikace tak, aby byli schopni srozumitelně předat hodnotu svého produktu publiku a aktivovat klienty, kteří jsou už připraveni nakoupit.
Sama mám za sebou několik desítek flash-sale strategií, které mi přivedly do podnikání cash-flow a posílily důvěru publika vůči mojí expertíze. Své klienty vedu k organickým několikadenním kampaním pravidelně a proto vím, že fungují.
Pokud nechceš mezi velkými kampaněmi usnout na vavřínech a spoléhat se jen na pasivní funnely, tato svižná strategie je právě pro tebe!
Chceš se to naučit?
REFERENCE KLIENTKY:
„Během pěti prodejních dnů jsem měla 69 objednávek s obratem 231 tisíc.“
Byla jsem v kampaních strategicky, proto jsem pak naskočila do Cash injekce. Potřebovala jsem něco, co sjedu jedním dechem a vše budu moct okamžitě implementovat.
Nejvíc jsem využila šablony prodejních stories, dovedu se totiž dost cyklit v nerelevantních tématech a hodně mi to pomohlo vrátit se k základní message pro mé klienty.
Pracovalo se mi s produktem naprosto geniálně. Využila jsem materiály na nově vytvořený produkt. Šablony e-mailů a stories jsem využila na maximum. Bylo to časově naprosto zvládnutelný i bez hlídání.
Během pěti prodejních dnů jsem měla 69 objednávek s obratem 231 tisíc. Můj cíl byl 50 objednávek, takže jsem byla překvapená. A tentokrát se změnilo chování lidí, vůbec nebyl žádný vrchol kampaně, prodej byl po celou dobu stabilní.
Skvělý produkt pro re-launch stávajícího programu, ale i pro nový digitální produkt, který chtějí strategicky uvést na trh a mít na konci prodeje objednávky. Pokud chcete rychlé, jednoduché řešení, které můžete hned dát do praxe, tak je Cash injekce značka ideál.
Darina Petráková
@digischool_cz
Pomáhám ženám vydělávat on-line s digitálními produkty a Canvou
Představuji ti online program
Cash Injekce 💉
👉🏻 Online program, kde se naučíš vést strategicky organické mini-kampaně, naboostovat své cash-flow a přivést do svých produktů nové ideální klienty!
👉🏻 V rámci programu se můžeš těšit na 3 hlavní moduly, kde ti vysvětlím základy nákupní psychologie pro organický prodej a základní pilíře prodeje flash-sale.
👉🏻 Protože víme, že informace není transformace, veškeré know-how, které dostaneš budeš mít šanci implementovat do praxe. K dispozici ti u každého modulu budou šablony a skripty pro okamžitou realizaci.
👉🏻 Tohle není jen další kurz, kde ti řeknu, že je potřeba prodávat. Nasdílím s tebou konkrétní strategii, skripty na prodejní emaily, prodejní stories i obsah na sociální sítě!
REFERENCE KLIENTKY:
„Prodala jsem 40 míst členství. O 50 % mi narostlo zapojení sledujících.“
Tvůj úspěšný flash-sale ve 3 krocích
MODUL 1 – Od povědomí k zájmu 🎯
V této části se zaměříme na to, jak tvé publikum připravit na prodej. Budu s tebou sdílet strategické postupy, které rozehřejí tvé sledující tak, aby nakupovali v moment, kdy nabídku poprvé vypustíš ven!
MODUL 2 – Od zájmu ke zvažování 🙏🏻
Ve druhém modulu se zaměříme na strategický postup začátku oficiálního prodeje. Nasdílím ti nástroje, které dovedou potenciální klienty z bodu, kdy o produkt mají zájem do bodu, kdy o něm vážně uvažují a od nákupu je dělí jen kousek.
MODUL 3 – Od zvažování k akci 💸
V posledním modulu se zabýváme poslední částí nákupního procesu: vedeme ideální klienty od námitek, zvažování a pochyb k akci – nákupu. Poslední proces trvá přesně 2 dny a já s tebou nasdílím jeho nejdůležitější principy.
Poznámka: celý proces je nasimulován tak, aby respektoval 2 základní druhy nakupujících – emocionální nákupčí a analytické nákupčí.
NÁKUPNĚ ROZHODOVACÍ PROCES 🧠
Každý zákazník prochází specifickým procesem, který ho vede k nákupu. Tento proces zahrnuje kroky od prvotního zájmu, přes zvažování až po konečné rozhodnutí koupit. V rámci našeho systému tě naučíme, jak každou fázi tohoto procesu efektivně podpořit a kdy je správný čas na komunikaci, která přemění zájem na skutečný prodej. Díky tomu dokážeš svou nabídku prodat rychleji a efektivněji.
NÁKUPNÍ VZORCE PUBLIKA 💡
Každý zákazník je jedinečný, ale existují určité vzorce chování a motivace, které můžeme identifikovat. Nákupní vzorce tvého publika ti pomohou lépe pochopit, co tvé sledující motivuje k nákupu, a přizpůsobit obsah na míru jejich potřebám. Tímto způsobem dokážeš prodat svou nabídku během pouhých sedmi dní, aniž bys musel investovat do reklamy nebo dlouhodobých kampaní. Zjisti, co tvé publikum opravdu chce, a prodávej tak, aby se z tvých fanoušků stali platící zákazníci.
Co všechno je součástí programu?
🎯 3 strategické moduly plné knowhow o nákupně rozhodovacím procesu a nákupních vzorcích publika
🎯 skripty na prodejní emaily pro celou 7 denní konverzní část
🎯 skripty na prodejní stories slide po slidu pro rozehřívací i konverzní část
🎯 obsahový plán s inspirací na příspěvky na sociální sítě od rozehřívání až po námitky
🎯 časová osa všech aktivit v Notion
🎯 brandové manuály s popisy obsahu na sociální sítě a stories podle nákupních vzorců
🎯 dotazníky pro komunitu pro odhalení primárního nákupního vzorce
6 599,- vč. DPH
SKRIPTY NA PRODEJNÍ EMAILY 📧
Skripty na prodejní emaily, které tě provedou konverzním email marketingem od A do Z. Stačí vyplnit klíčová slova ke tvému tématu a můžeš rozesílat.
SKRIPTY NA PRODEJNÍ STORIES 💸
Prodejní stories jsou jedním z nejúčinnějších nástrojů pro prodeje. Abychom je dokázali využít naplno, musíme vědět, jak s nimi nakládat a otisknout do nich relevantní prodejní argumenty. Skripty najdeš v psané formě rozepsané do jednotlivý slidů. Doplníš klíčová slova, forma je hotová.
OBSAH NA SÍTĚ 💻
Příspěvky, které provedou tvé publikum od fáze rozehřívání až k samotnému nákupu. Příspěvky respektují načasování rozhodovacího procesu i typologii nakupujících. Už žádné „Co mám ještě napsat, aby nakoupili!“
Co říkají absolventi?
REFERENCE KLIENTKY:
„Během prvního dne jsem měla objednávky a po celou dobu prodejního týdne přicházely nové. Aktivita komunity byla o dost vyšší.“
Už rok se snažím rozjet svůj podnikatelský projekt a občas se v tom plácám. Vždycky jsem chodila na webináře zdarma, moc jsem neinvestovala do vzdělávání. Sleduji tě už rok a na konci roku 2023 jsem se rozhodla tedy investovat do Cash injekce. A hlavní důvod byl, že už jsem na to nechtěla být sama, chtěla jsem jakousi berličku, už jsem se v tom nechtěla plácat.
Cash injekce předčila mé očekávání. Vytvořené šablony jsou velmi univerzální a zároveň dost specifické, že se hodí opravdu pro každého.
Nemám velkou komunitu, asi kolem 400 sledujících, kteří mi málo reagují. Ale hned na první storíčka podle vytvořených šablon, přišlo dost reakcí od sledujících, kteří většinou nereagovali. Celkově začali reagovat víc i na příspěvky ve feedu.
Cash injekci jsem použila při prodeji jídelního plánovače pro maminky. Během zahřívání mi chodily dotazy na plánovač, rozjížděly se i diskuze u příspěvků a během sedmi prodejních dní se produkt prodával.
Je to skvělý produkt i pro začínající podnikatele, úžasná investice, protože veškerý obsah se dá opakovaně aplikovat na různé produkty.
Kateřina Barcuchová
průvodkyně těhotenstvím a mateřstvím, máma a učitelka, co (se) učí celý život
MOŽNÁ TI TEĎ BĚŽÍ HLAVOU…
“Ale Teri, já už jsem zkoušel/a prodávat organicky. Vždy se jeví, že mají sledující zájem, ale nakonec nic nenakoupí. Pomůže mi tvůj program?“
Moje odpověď:
Rozumím. Prodeje opravdu nejsou o náhodě. Pokud se „nic moc neděje“ je to pravděpodobně proto, že chybí argumenty, nebo strategická urgence. Obojí najdeš v programu.
PŘEDSTAV SI, ŽE…
🔥 Budeš přesně vědět, na co se při dalším prodeji zaměřit, abys měl/a výsledky!
🔥 Pochopíš základní principy nákupní psychologie a nebudeš tvořit obsah nahodile
🔥 Uvědomíš si, kde jsi doteď dělal/a chyby a co ti pomůže v příštím organickém prodeji uhodit hřebíček na hlavičku!
🔥 Dostaneš skvělé nástroje, díky kterým už nikdy nebudeš muset tvořit obsah od nuly!
NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY K PROGRAMU
Co se stane, pokud program zakoupím?
Po zakoupení programu (při platbě převodem připsáním částky na účet) obbdržíš emailem údaje do členské sekce, kde všechny materiály najdeš.
Jaké materiály v rámci programu dostanu?
Dostaneš na celou rozehřívací (5 dní) a prodejní fázi (7 dní) podrobné skripty na prodejní emaily (vyplníš pouze klíčová slova), skripty na prodejní stories (vyplníš pouze klíčová slova) a obsah na příspěvky na sítě.
Jak dlouho mi materiály i přístupy zůstanou?
Materiály ti zůstanou po dobu 2 let od zakoupení programu.
V jaké fázi podnikání musím být, abych z programu vytěžil/a maximum?
Jedná se o konverzní mini-kampaň, tudíž bude nejlepší mít komunitu (roli nehraje číslo, ale míra zapojení). Pokud začínáš a komunitu teprve buduješ, nebude tento program pro tebe nejvhodnější.