
Jak na prodej, který nemá konkurenci?
Už tě nebaví sledovat, jak tvé příspěvky nepřináší reálné objednávky?
Máš kvalitní produkt, ale prodej je pro tebe ruská ruleta?

SPECIÁLNÍ TRÉNINK
Právě pro tebe jsem připravila speciální TRÉNINK, kde tě naučím používat Brandové archetypy a nákupní vzorce chování tvých sledujících v obsahu tak, abys NEMĚL/A konkurenci a tvůj obsah nenabízel, ale skutečně PRODÁVAL!
SOUČÁSTÍ JSOU PRAKTICKÉ UKÁZKY!
Po zaplacení ti dorazí email s odkazem na členskou sekci, kde trénink najdeš.
Začni jednoduše tvořit obsah, který má výsledky!








Co je obsahem tréninku?

Videotrénink 1: Brandové archetypy (90 minut)
Objevte sílu 12 základních brandových archetypů a zjistěte, jak může každý z nich podpořit vaši značku na trhu. Tento trénink vás provede konkrétními ukázkami úspěšných reklamních kampaní značek, které daný archetyp skvěle ztělesňují. Žádná nudná teorie – jen praxe! 🏆
Navíc získáte přístup ke kvízu, díky kterému odhalíte, který brandový archetyp je ten váš a jak jej využít v komunikaci na sociálních sítích. Naučíte se, jak se odlišit od konkurence a vystoupit z řady.

Videotrénink 2: Nákupní vzorce (90 minut)
Poznejte 5 hlavních nákupních motivací, které jsou skutečným důvodem, proč vaši zákazníci nakupují. 🔑 V tomto tréninku vám ukážeme psychologické přesahy nákupních vzorců a naučíme vás rozpoznat tyto motivace ve vašem publiku. Pro každý vzorec vás čekají praktické ukázky, jak jej zapojit do obsahu na sociálních sítích a zvýšit tak účinnost vaší komunikace.

Videotrénink 3: Největší konkurenční výhoda (60 minut)
Zjistěte, jak mohou znalosti vašeho brandového archetypu sloužit jako vaše největší konkurenční výhoda! V tomto tréninku se zaměříme na konkrétní příklady z oborů, jako jsou výživové poradenství, koučink a terapie, finanční poradenství a social media management. Naučíte se, jak prodávat efektivně pomocí dvou odlišných archetypů a zdůraznit své jedinečné kvality – i když podnikáte ve vysoce konkurenčním odvětví.